Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 maj 2011

postheadericon Valborgsfirande!

Har inte bloggat på några dagar nu, för det händer inte så mycket i livet just nu. Mycket skola och arbeten. I veckan ska jag börja på B-uppsatsen, så då blir det mycket pluggande "suck"...

Igår var det valborg, då befann vi oss i Mjälby, blev en sen natt/morgon, kl 5 med andra ord, inte fått många timmars sömn. Sover inte så när man sover borta heller. Jaja, sova får man göra när man är pensionär... Nu är det snart dags för kalas, för underbara Lina fyller år idag, grattis vännen!

Vi har äntligen bokat vår resa, till Rom blev det denna gången. Hotellet heter Mercure Delta Colosseo

Hoppas bara att det är ett bra hotell och att vi kommer få det mysigt tillsammans :)


0 kommentarer: