Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 maj 2011

postheadericon Ledig dag, och då ska det regna?

Hade satt klockan på väckning i morse för jag tänkte vara duktig och hinna med en promenad innan frukosten. Men när jag rullade upp gardinen och fick syn på att det regnade dumpade jag min tanke och la mig i sängen igen. Typiskt, jag som ville ut och gå. Men inte när det regnar...

Idag är jag ledig från skolan, eller ja den andre tjejen som jag skriver tillsammans med hade en annan sak inplanerad idag, så då blir jag ledig. Det tackar vi för:)

Ska strax äta frukost och sedan in en runda till stan :)

0 kommentarer: