Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 maj 2011

postheadericon En deppig fredag!


Dagen började med att handledningen var inställt. Fick panik och undrade vad vi nu skulle göra. Under dagen har allt fixat sig och vi har nu fått våra intervju frågor godkända och vi kunde fortsätta på vårt arbete, vilket känns väldigt skönt :) Nu känns det som om vi kommer något värt..

En annan tråkig sak som hände i morse var att jag fick ett tråkigt samtal ang en i släkten som är väldigt sjuk.. Det är så tråkigt då personen fortfarande är ung och ska bli morfar för första gången! Hoppas att han kämpar in i det sista. Jag tänker på dig!!!

Eftermiddagen har jag ägnat åt att diska och städa här hemma. Så nu är dammråttorna borta och golven glänser, (nej, nu tog jag i lite för mycket!)

Om en stund ska vi ta en tripp in till stan, ska äta mat och sedan på bio. Idag blir det Pirates Of  The Caribbean 

I morgon ska vi köra mina föräldrar till flygplatsen (Sturup), så det blir ingen sovmorgon för oss i morgon "suck"! Efter det ska jag försöka lapa så mycket sol som det bara går, då det ska förhoppningsvis bli varmt och skönt :) Söndag blir en pluggdag/slappedag!!

Ha en trevlig helg alla, för det ska jag ha!

0 kommentarer: