Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 maj 2011

postheadericon Måndag...

Jahapp då var det måndag kväll och vardagen har fortsatt i sin vanliga form, det vill säga uppsatsskrivning för min del... Jag börjar bli enormt trött på den där uppsatsen. Känns som om vi inte kommer något värt.. Men självklart gör vi det, men inte så långt som jag hade velat... För jag hade velat vara färdig vid detta laget, men jag vet att det är helt omöjligt!

Helgen har varit bra. Dock lite för lite sömn både lördag och söndag. Men sova får jag göra när jag blir gammal :) Hade även en mysig eftermiddag i Tivoliparken med en massa bus och lek med alla barnen som var med samt en mysig fika tillsammans med delar av Patriks släkt och syskon :) Lördagskvällen skulle ju sluta med att världen gick under, men det verkar som om vi fortfarande lever, hur kan detta komma sig? HAHA!!! Jaja, det var roligt att skämta om det i alla fall... Men visst jag kan erkänna att tanken fanns där, - tänk om världen hade gått under?...

Nu är jag så trött efter en lång dag där jag hunnit med mycket, handledning, uppsatsskrivning, intervju, träning, matlagning diskning och även lite plugg nu precis. Så nu tänkte jag belöna mig själv med en glass. För jag har faktiskt fått ont i halsen. Hoppas det går över med lite glass, hehe!!

Dessa tre glassarna har vi köpt hem. Nogger smakade vi häromdagen. MYCKET god, och mycket nogat i den :) Idag tänkte jag testa Päronsplitt, sägs att den med ska vara god. Sen får jag nog ta och smaka lakrits Pucko själv, då mitt hjärta inte tycker om det...


0 kommentarer: