Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 maj 2011

postheadericon Söndag 15 Maj!

God morgon på er, eller god förmiddag kanske jag ska skriva...

ESC igåår var väldigt spännande. Jag hade inte haft en enda tanke på att Sverige kanske skulle vinna, och förvånad blev jag då Sverige ledde tills då hälften av alla länderna hade röstat. Men vi slutade på en tredje plats, vilket är super bra det med. Som sagt, blev djupt förvånad, men glatt överraskad :)

Idag är det en massa som ska hinnas göra. Jag hoppas att tiden räcker till :) Städning, slänga en massa glas, kartonger med mera. Ska även hem till far min och hämta bilen, som han fick behålla för att det var något som inte riktigt stämde med bromsarna, så han är tvungen att ta en titt till idag... Så den måste hämtas, sen ska här även läsas två artiklar tills i morgon, PÅ ENGELSKA... Nja, kör nog dem i Googels översättning... Snabbt och enkelt, och oftast blir det hyfsat bra svenska.

Förra veckan skrev jag om att Kexchoklad hade släppt tre nya smaker, var av den ena smakade jag samma dag. Men igår gav jag mig på att smaka både Kexchoklad/Banan och Kexchoklad/Blåbär. Det skulle jag inte ha gjort. Men var inte det minsta goda och jag både hoppas och tror inte att dem kommer finnas kvar i butiken så länge till. Den tredje smaken för er som inte läst det är Kexchoklad/Hallon, och den var helt okej att äta!




1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket:) Ja det är det! Det är så himla mycket JAG i den klänningen :) Älskar den! hihi