Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 maj 2011

postheadericon 3 Maj!

Startade dagen med min dagliga morgon promenad :)
Efter det var det dags för ett trevligt besök hemma hos min mormor. När jag var ute och hjälpte henne i trädgården trillade det ner några vita saker från himlen, brukar kallas för SNÖ.. I Maj månad? Vad är detta för skiftande väder vi har? Känns som om det är lite åska i luften med, har konstigt huvudvärk idag. Patrik hade med tydligen huvudverk, hmmm...

Igår var jag duktig, då scannade jag in bilder på mig från när jag var liten. Har haft dem här hemma länge nu, men aldrig kommit till skott och fixat det. Men igår tog jag tag i saken, och nu känns det väldigt bra :)

Här hemma blir det bara en lugn kväll, vad jag vet. Tanken var att jag skulle varit på badhuset nu, men det blev inställt. Lite synd, men vi kan lika gärna ta det en annan dag...


0 kommentarer: