Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 maj 2011

postheadericon Tisdag 31 Maj!

Idag hoppas jag på att det är sista dagen med uppsatsen. Vi har inte mycket att göra,utan det är mest små saker som ska fixas, så en ledig eftermiddag i morgon skulle man kunna hoppas på :)

Idag har även sommaren kommit får jag hoppas, Ska bli varmt och skönt idag, synd bara att man behöver sitta inne. Men har fler dagar på mig att vara ute i solen får jag hoppas på :) Har ju två veckors ledig i sommar då jagkan vara ute hur mycket jag vill :)

Har hunnit med en morgonpromenad i det vackra vädret idag, nu snart ska jag bege mig till skolan... Ikväll hoppas jag på att jag hinner med ett träningspass :)

Igår såg vi det allra sista avsnittet av Tre Kronor :) Så nu har vi avverkat den serien, känns gött :) Till hösten blir det Skilda Världar, på min begäran, hehe!!!

Nu ska jag äta upp frukosten, ha en bra dag...!

0 kommentarer: