Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juni 2011

postheadericon 1 juni :)

Verkar som om detta inlägget inte kom upp när det skulle...

Idag börjar sommarmånaderna. Det är underbart o solen strålar på oss, vilket den ska göra hela helgen. Idag är även arbetet inskickat. Så 5 dagars ledigt blir det för min del innan det är dags för opponering nästa vecka.

Ledigheten är fullspäckad som vanligt:) men hinner även vila mellan varven.

Nu ligger jag i solen o förtar mig hemma hos mamma & pappa. Min bror o hans tjej kom hem igår från en fem månaders lång semester. Trevligt att se dem igen :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: