Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 juni 2011

postheadericon Värme :)

Idag har det varit en helt underbar dag. Startade dagen med att göra en hjulinställning (kanske inte så underbart), efter det hade jag bestämt mig för att åka ner till Åhus själv, eftersom ingen annan kunde följa med. Men det kändes lite onödigt eftersom mamma & pappa har en pool, så stannade där hemma. Fick fint besök av käraste Lina med. Hon tittade inom en stund innan hon skulle till jobbet. För en stund sedan är jag hemkommen från stan då jag gjorde en del småärenden som behövs göras ibland.

Gårdagen spenderade jag på Nova i Lund och shoppade. Fick med mig en hel del hem därifrån, så är super nöjd med den resan :) Tack för att ni ville följa med mina älskade vänner :)

Idag har jag även hämtat ut biljetterna till Harry Potter som vi ska se om, vad blir det, två veckor?? Den 14/7 i alla fall. Längtar som bara den :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade kunnat följa med om du frågat! Både till nova och stranden!

Anonym sa...

jag som skrev förra kommentaren, vet inte vrf de inte kom med..

Anonym sa...

ahhrg...JAG SARA VIGGOS MAMMA !!!hahah