Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juli 2011

postheadericon Fredag och snart helg!!

Gårdagen i Båstad gick hur bra som helst. Men kändes som om allt bara var en upprepning mot vad jag läst innan... Inte så roligt direkt, men jag får mina 7,5 hp poäng ändå :) Kanske att jag har en fördel med att redan ha läst en del av detta. Visst allt har jag ju inte läst, men jag känner igen de mesta av det och vi har samma lärare som jag hade när jag läste utomhuspedagogiken, dock hade vi bara en dag med detta. Men som sagt, allt är bara en upprepning än så länge.. Det blev en lång dag i Båstad och när jag kom hem stod cykeln redo för att cykla ner till Balsby och bada. Dock blev det inget bad då det helt plötsligt började blåsa en massa och det kom in en del moln. Så efter någon timme tog vi cyklarna och åkte hem igen.. Men det var skönt med en cykeltur och skönt att vara ute :)

Känner att jag är alldeles för dålig på att ta kort, ska försöka bättra mig på den punkten...

De andra dagarna i veckan har bestått utav bad och solning, jag bara älskar det!! 

Idagär det lite sämre våder, men jag tycker bara att det är skönt idag. För då får jag en hel del gjort här inne. Här ser ut som tredje världskriget idag. Fullt med kläder i hela sovrummet, stora rummet och fullt med saker över allt och diskhon är full av disk. Så jag har att göra idag. Ska även hinna med ett besök i affären för att handla lite inför helgen, då det händer roligheter :)

När jag och Zarah var på Bånken för någon helg sedan :)

0 kommentarer: