Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 juli 2011

postheadericon En regnig fredag!

Även idag regnar det. Vilket jag anser är bra för jag får så mycket gjort här inne med både pluggandet och lägenheten. I onsdags hann jag läsa ut alla tre böckerna som jag ville. Så idag återstår det bara att läsa en bok. Men den är tyvärr lite tjockare än dem andra böckerna, så tar kanske lite längre tid idag. Men så får det vara..

Igår ringde dem och ville att jag skulle jobba, så det gjorde jag hela dagen. Hade Kinamat med mig hem och där väntade det trevligt sällskap Jenny & Tonny :) Käkade gott och sedan var det dags för den efterlängtade Harry Potter del II. En mycket bra film enligt mig. Kanske som alla säger, den bästa av dem alla filmerna? Svårt att säga då filmerna är uppbyggda på olika sätt... Men i alla fall så var filmen bra och verkligen värd att se. Har man sett alla filmerna så SKA man se den sista med :)

0 kommentarer: