Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 juli 2011

postheadericon Söndag??

Eftersom mitt hjärta har jobbat i helgen så har han en kompensations ledig dag idag. Vilket känns konstigt för mig, då han aldrig annars är hemma en vardag, om han inte har semester. Så idag har det känts som söndag tycker jag. Men det har varit skönt att ha han hemma, känns som om vi inte träffats på hela veckan.

Dagen började med ett besök på OnOff då dem har stor rea, pga konkursen. Men GUD vad utplockat där var alla redan. Visste inte förens igår att dem redan börjat rea ut sakerna. Trodde det skulle ta lite längre tid innan dem skulle göra det, men så fel jag hade. Eftermiddagen ägnade jag mig åt att städa i kylskåp och skafferi!

Nu i eftermiddag/kväll har vi ägnat några timmar nere i Kivik och Kiviks marknad. GUD så mycket folk. Trodde inte det skulle vara så mycket folk där idag. Stog i kö i nästan 1 timme för att få parkering, inte roligt alls i dem enorma backarna. Men fyndade lite saker :)

Nu är vi hemma sedan en tid tillbaka, ska bara ta det lugnt ikväll. I morgon börjar min vardag igen. Så då ska jag upp tidigt för att ta min dagliga morgonpromenad (som inte blivit dagligen dem sista veckorna, MEN SKÄRPNING nu Anna lilla) och sedan ska jag ägna dagenåt skolarbeten, läsning och påbörja mina två arbeten som snart måste vara klara!!

Ha en skön kväll!!

Pssst: någon som vet när solen och den härliga värmen ska komma på besök igen? Tycker det lyser med sin frånvaro nu!!

0 kommentarer: