Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 juli 2011

postheadericon Vilken helg :)

Igår var det fotboll i Helsingborg som gällde!! som vanligt när Malmö möter Helsingborg blev det bråk och slutade med inställda tåg o Malmö fansen fick åka buss direkt från arenan i stället. Men vi märkte inte av några oroligheter, varken innan matchen eller efter.
Det blev ett trevligt restaurangbesök o även ett trevligt pub besök med trevligt folk:) kvällen/ natten slutade med en tågresa hem åt!!

Idag har jag varit duktig! Storstädar lägenheten, handlat och lagat mat! Behövdes verkligen...






- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: