Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 juli 2011

postheadericon Lund och bio !

Idag är det väldigt skönt att solen inte lyser. För då får jag en massa gjort här hemma, b.l.a plugga! Om jag hinner ska jag läsa ut en av alla böcker som väntar på sin tur. Skönt att ligga lite före i planeringen :) 

I eftermiddag ska jag tillsammans med några andra ta tåget ner till Lund, för att kolla på Bad Teatcher. Den gick inte i stan, och eftersom vi alla (jag lånar) har sommarkort, så kostar det inget extra för oss att åka tåget ner. Det blir en liten miniutflykt :) Om vi hinner ska vi nog inom Gina Tricot med, får passa på när jag är i närheten av den affären.


0 kommentarer: