Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juli 2011

postheadericon Skönt med regn :)

Idag tycker jag att det passar sig väldigt bra med en mulen och regnig dag. Jag har redan hunnit läsa ut två böcker (var inte så tjocka) och ska strax börja på min tredje bok. Har nu bara två böcker kvar att läsa denna sommaren. Så mitt mål är att de ska vara utlästa innan denna veckan är slut,tror ni jag hinner?! Eftersom det ska vara dåligt väder i morgon med och resten av veckan så är chansen väldigt stor att allt blir klart i tid :)

Jag har nu precis värmt lite resten från i förgår. Efter det ska jag en snabb visit hem till mor och far. Behöver höja styret lite på min cykel, fick så ont i ryggen. Sen behöver jag handla lite med, så tänkte ta allt på samma gång. Lika bra när jag ändå är ute och kör :)

Ikväll blir det sista Harry Potter filmen som ska kollas på. Har sett alla andra filmerna nu och i morgon blir det ett biobesök för att se den sista filmen av alla åtta :) Ska bli lite sorgset, men samtidigt skönt!

Nej, nu ska jag äta maten innan den kallnar :)




0 kommentarer: