Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juli 2011

postheadericon Studentlitteratur!!

Att hitta begagnad studentlitteratur är min själv inte det lättaste. Har letat från och till i några dagar nu. Men idag hittade jag äntligen en som sålde rätt böcker och till bra priser. Det känns skönt att ha fixat allt sådant redan innan vi åker på vår semester. För när vi kommer hem har skolan redan börjat (missar två dagar), men jag hoppas att jag inte dör av det, hehe!! Personen hade alla böcker utom två, så hoppas jag kan få tag i dem begagnade också, annars är det inte så farligt att betala fullpris för två böcker :)

Ingen av er som läser, som har 

·         Persson, Annika & Wiklund, Lena (2008), Hur långt är ett äppelskal? Tematiskt arbete i förskoleklass. Stockholm: Liber. (229 s). ISBN 978-91-47-05358-2 

·         Lunneblad, Johannes (2009), Den mångkulturella förskolan: Motsägelser och möjligheter. Lund: Studentlitteratur. (146 s). ISBN 978-91-44-04091-2 

 Idag gick jag upp tidigt för att börja läsa, men än så länge har jag inte kommit så långt, att leta litteratur tarsin lilla tid..  Men nu ska jag strax sätta igång med läsandet. Igår hann jag bara läsa halva boken, så den ska bli utläst plus lite annat måste jag hinna med idag. För i helgen ska jag faktiskt ta och jobba lite. Ska bli trevligt med lite omväxling :)

Förresten, filmen igår var bra. Hann med ett besök inne på Gina Tricot med, fick följa med två gosiga hösttröjor hem med :)

Ha en bra dag alla läsare!

0 kommentarer: