Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 juli 2011

postheadericon Att det är så svårt!!

Att det  verkligen är så svårt att ta sig i kragen och bara skriva det där förbannade arbetet! Ingen motivation alls och vet inte vad jag ska skriva... Men på något sätt ska det skrivas och jag får hoppas att jag gör rätt. Annars är det bara att argumentera om att det var så jag tolka det hela. Skolan brukar köpa de argumenten (har jag hört)... Jaja, blev nästan färdig med det ena arbetet igår, kunde inte skriva mer då jag blev osäker på en sak. Men har en del dagar på mig att skriva det. Men skönt när "grunderna" till arbetena är färdiga. Slipper man sitta och slita med det sen. Kan ha lite "semester" får jag hoppas på snart...

Om ca en timme ska mitt hjärta bege sig till jobbet. De ligger lite efter tydligen så måste jobba ett kvällspass idag, vilket innebär att han slutar 22.45 ikväll. Så hela eftermiddagen/kvällen har jag för migsjälv. Förhoppningsvis blir en del av arbetet gjort då. Ska även fixa med en del andra små saker, b.la mitt hjärtas present. Eftersom han fyller år nästa vecka..

Ha en bra dag


0 kommentarer: