Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juli 2011

postheadericon "Pippi tröja!"

Idag kom äntligen min Pippi tröja med posten :) Efter mycket letande och frågande så hittade jag en hemsida som säljer tröjorna Lager 157 heter sidan. Dem säljer även andra märkeskläder där inne. Men hittade inget som fall mig i smaken denna gången. Men tröjan är för stor (tack vare mamma som tyckte jag skulle ta en större strl) så min fråga är, om någon är intresserad att köpa denna av mig, den är i strl S och kostar 250 kr :)

Ni tänker kanske att jag kan skicka tillbaka den, jo visst kan jag det. Men då skulle det kosta mig 100 kr extra bara för att skicka tillbaka och byta, och tänkte då om någon är intresserad av denna kan jag beställa en ny till mig i stället, så ÄR NÅGON INTRESSERAD?
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nelly.com har också Pippi tröjor där har jag beställt min, dock en längre variant :) Går du ner i pris så köper jag den;) kram

Anna sa...

Om jag går ner i pris kan jag lika gärna skicka tillbaka tröjan gör då förlorar jag lika mycket som om jag skickar tillbaka och byter den. Det var därför jag tänkte höra om någon var intresserad. Var inne på Nelly men dem hade inte tröjorna kvar. Vad kostade dem där? Vem är du förresten, skrev inte ditt namn...

Johanna sa...

Om du skickar tillbaka den och ska kolla efter en ny så kolla först på Team sportia, där köpte jag min för 250:- kanske lite bättre att kolla där så du fåt rätt storlek.
om dem finns kvar, man kan ju alltid kolla. KRAM!