Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 juni 2011

postheadericon Puuuu!!!

Nu har jag fixat och trixat med all litteratur. Det var inte den lättaste litteraturen att få tag i. Men nu är all beställt, efter många samtal och mycket letande. Varför måste de ta sådan litteratur som är svår att få tag på? Jaja, jag blev en del 100 lappar fattigare, men hoppas att det är bra litteratur bara!

Idag står det inte mycket på schemat. Fixa en del småsaker och sådär. Ta det allmänt lugnt hade jag tänkt mig. Ikväll blir det bio, Super 8. Hoppas det är en bra film...

0 kommentarer: