Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 juni 2011

postheadericon Midsommardagen...


Gårdagen var trevlig med lite femkamp och även ett besök nere vid havet. Att sova i tält var också mysigt. trodde jag skulle frysa, men det gjorde jag inte. Så helt okej att sova i tält fortfarande. Tyvärr vaknade vi alla av att tältet höll på att blåsa iväg. Fy bubblan vad det blåser där nere...

Idag blir det bara en slappedag med lite vila och mycket film. Blir nog kinamat till kvällsmat, mums!!!

0 kommentarer: