Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 juni 2011

postheadericon Idag börjar allvaret!

Som jag skev i förra inlägget, idag börjar sommarkuserna. Ska bli spännande och se hur allt kommer att bli. Hoppas bara att dessa två första veckor inte bli så himla intensiva, men tyvärr skulle jag tro det. Tur att det finns 24 timmar på ett dygn... Jag är mest orolig för i den ena kursen har jag ännu inte fått någta böcker, då alla var utlånade på biblioteket sedan har jag mailet på ett par begagnade men ännu inte fått svar. Så hoppas jag får det innan ikväll annars får jag ta och beställa alla böckerna och då blir det dyrt :(

om en stund ska jag bege mig till skolan, innan dess ska jag äta lite frukost. Är inne i denna perioden igen då frukost absolut inte är gott. bara klöks så fort jag äter... Inte alls likt mig, men jag hoppas den går över snart igen!!

Ha en bra dag...



Ps: Jag saknar mitt långa hår, dock kanske inte SÅHÄR långt...

1 kommentarer:

Johanna sa...

Tycker ditt hår är fint nu också, du klär jätte bra i det korta :) kram