Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 juni 2011

postheadericon Åter igen...

Har inte haft något sug eller tid till att blogga den senaste veckan. Tycker bara att jag skriver så tråkiga saker för tillfället. Händer inte så mycket roligt i mitt liv för tillfället. Bara en massa plugg hit och dit. Men så är livet ibland bara att inse det..

Igår var det STUDENT för FreddeGredde. Hade en trevlig eftermiddag/kväll med god mat och trevligt sällskap. Kvällen slutade i lagom tid för min del... Idag är jag väldigt seg och vaknade alldeles för tidigt känner jag. Huvudvärken (eller baksmällan) är inte nådig idag, men har bara mig själv att skylla...

Ikväll är det inflyttningsfest hos älskade Lina, ska bli trevligt. Får nog se till att sova någon timme innan jag ska dit, så jag orkar med kvällen!

I torsdags hade vi Opponering på vårt arbete i skolan. Gick SUPER bra. Läraren hade inga invändningar i arbete, så behövde inte göra någon komplettering. Vilket är helt underbart!

Nej, om man skulle ta och äta lite frukost/brunch kanske!!

0 kommentarer: