Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 juni 2011

postheadericon Blev inget idag.

Blev ingen bio idag. Det var ingen av oss som var intresserade av att gå på Bio.Hjärtat vill gärna se filmen, men tydligen inte idag. bestämde att det får bli på söndag i stället :)

Hela förmiddagen gick åt till att leta en massa litteratur, puuuuh det var svårt. Men nu är all litteratur beställd, så förhoppningsvis kommer den i veckan! Eftermiddagen spenderade jag en runda inne i stan. Blev förvånad att dem hade börjat med en MASSA REA!! Hittade en del som jag skulle kunnat fynda, men pga den dåliga ekonomin så blev det bara en kavaj inne på H&M

Hittade en mysig "höst" kofta inne på JC, funderar på att införskaffa den i veckan som kommer (om den finns kvar då). Känner inte för att köpa en massa sommarkläder nu, känns som om det är för sent. Men å andra sidan har sommaren bara börjat. Jaja, det kommer fler och större reor med under sommaren, Kanske hittat någon skön sommarklänning då. Men just nu har jag så det räcker och blir över i min garderob.

När mina föräldrar var bortresta så lånade mamma min fina rosa resväska. Men när dem kom hem så hade den gått i sönder. Så idag följde jag med pappa upp i stan (ringde precis efter jag hade kommit hem, så det var bara att sätta sig i bilen igen) för att välja ut en ny resväska inne på Accent. Det fanns inte så mänga att välja mellan, men det stod mellan:

Eller...




Kan ni gissa vilken det blev??


Jag valde först den rosa (första bilden) men det visade sig att den andre (med tunnelbanan på) var lättare och lite praktisk. Så det blev faktiskt den. Det är nog inte många som har en lika dan som mig nu :) Dock är väskan lite större än den på bilden, fanns i två olika stl, valde så klart den största. Resväskan fick/får pappa ut på försäkringen, så det blir inga extra kostnader för min del :)

Snart ska jag gå och lägga mig, för i morgon ska vi upp tidigt. Eller ja, i vanlig tid för vi ska till Bakken i Danmark. Vi ska även till Akvariumet i Danmark, det är med ABK som vi åker. Så det är många som ska med. Det ska bli trevligt för det är många från Patriks släkt som ska med. Blir säkert en trevlig dag. Dock har dem lovat regn hela dagen i morgon i Danmark, inte lika skoj. Men som sagt, inga dåliga kläder!!!

2 kommentarer:

Zarah sa...

Fin kavaj det där du;)
Puss Zarah

Anna sa...

Hehe, ja, jag hoppas att jag valde rätt bild, så det var den jag köpte. Svårt att se på bilden. Men med närmare eftertanke så är det samma kavaj som du har "opps"! Var halva priset på den :)