Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 juni 2011

postheadericon Akvarium & Bakken!

Gårdagen var trevligt. Det blev en stressig dag, då vi kom iväg 40 minuter försent från stan då dem hade gjort fel med bussarna :(

Akvariumet var bra, men väldigt litet. Gick igenom allt på bara en halvtimme. Eftersom vi fick två timmar på oss på akvariumet så blev det en del dö tid där och efter mycket tjat så åkte vi från akvariumet lite tidigare:)












När vi väl kom från akvariumet fick vi fyra timmar inne på Bakken. Enligt mig o hjärtat var det lagom tid, men dem andra hade nog stannat ett tag till om dem kunnat. Hade i alla fall tur med vädret då det inte regna något alls mer än precis innan vi skulle hem.

Idag har vi haft fint besök av Johan & Zahra, det var trevligt länge sedan vi träffades nu. Om en stund kommer Fredde & Julia hit, ska äta mat o kolla på film:) prata om deras resa antar jag. De kom hem från Turkiet inatt!

Är sjukt sugen på att åka iväg i shoppa någon stans. Någon dom är sugen på art följa med så hör av er!!!

Nu ska jag fortsätta att bara slappa en stund innan jag ska börja med maten. Ha en bra dag!!

- Posted using BlogPress from
my iPhone

1 kommentarer:

Zarah sa...

Nova Lund kanske?:)