Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juni 2011

postheadericon Ny vecka och nya kurser

I morgon drar sommarkurserna igång och det innebär att det blir fullrulle och säkert lite till i två veckor nu.Tänkte börja med att försöka läsa ut två böcker redan idag, så har jag det gjort. Eftersom det är fint väder tänkte jag göra det utomhus...

Idag tänkte jag vara duktig, ställde klockan på sju för att ut och gå en runda, men jag var sååå himla trött så jag ställde om klockan på halv 9 i stället. Hehe, tänkte passa på nu medan jag kan sova, för som sagt sen blir det full rulle varje dag hela sommaren...

Nej, lite frukost och sedan måste jag börja läsa..

Ha en bra dag!

0 kommentarer: