Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 maj 2011

postheadericon En trevlig lördag :)

Nu sitter jag i bilen påväg till Älmhult. Först ska vi in en snabb runda på Ikea. Dessvärre går det nog inte så snabbt med tanke på att det var lön igår, o lördag idag vilket är = MYCKET folk! Efter besöket är det dags för 35 års kalas. Patriks syster är det som fyller år denna helgen! Kvällen bjuder på filmmys får jag hoppas!!

I morgon är det åter igen plugg, arbetet ska in på onsdag, o vi har en del kvar att göra på det. Men ska även hinna hem en sväng till mina föräldrar, dels gör att de kommer hem från Mallorca inatt o fels för att det är Mors dag i morgon! Fullsmockad helg som vanligt.




Speglen är väldigt skitig ser jag, dags att putsa den!

Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: