Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 maj 2011

postheadericon God kväll :)

Dagen idag har varit väldigt givande. Vi har börjat skriva på uppsatsen o kom rätt långt enligt mig, vilket känns strålande!

Vädret kan vi inte heller klaga på. Men jag önskar sp innerligt att vi hade haft en marklägenhet nu som jag hade kunnat pula med och även bara ligga o fega i solen i ställ för att koka på balkongen! Men en vacker dag ( varför inte denna dag?) sitter jag där med ett hus och en fin trädgård:)

Nej, nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Big Brither. Eftersom programet vägrade att fungera för dem som kollar vi nätet igår...

0 kommentarer: