Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 maj 2011

postheadericon Duktiga Anna!

Ställde kl på sex i morse för att gå upp o ta en promenad. Duktig ( enligt mig själv) som jag är tog jag tag i detta, trotts att jag var/är jävulskt trött. Nu har jag ätit upp gröten och ska strax bege mig mot skolan, för ännu en dag med uppsatsskrivande!

Gårdagen innehöll lite shopping och en mysig stund ute hos Lina i huset tillsammans med Zarah :) äntligen hittade jag sådanna shorts som jag letat efter länge, det blev jag glad för :)

Nej, nu behöver jag fixa det sista!

Ha en bra dag!!


Zarah o Molly en dag på stan för några veckor sedan!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: