Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 maj 2011

postheadericon Jag kom in :)


Som ni säkert läst på Facebook så kom jag in på sommarkurs, vilket innebär att om ca 1ÅR tar jag examen :) Det är helt sjukt vad tiden går, och än då länge har jag blivit godkänd på ALLT. Vilket jag absolut inte trodde från början. Vilken utveckling det har/är på mig från dagen då jag började på högskolan. Jag är så himla lycklig nu för att jag kom in. En stor sten som föll från mitt hjärta. 
Tyvärr kom jag inte in på dem två kurserna som jag ville gå. Men har jag tur kommer jag in på dem under urval nr 2. Så håll tummarna för mig. Som det ser ut just nu, kommer jag bara att läsa dem fyra första veckorna, alltså 24-28. Då kommer jag visserligen att läsa två kurser samtidigt vilket innebär att jag kommer läsa 200 %. Men jag både hoppas och tror att jag kommer klara av det. Det handlar ändå bara om 4 veckor.
Om jag kommer in på dem kurserna som jag vill. Då kommer jag att gå 100% under hela sommaren, v 24-33. Det hade/är ju det ultimata. Hoppas att jag kommer in på dem i stället!

Nog snackat om det...

Idag börjar allvaret, idag börjar jag/vi med att skriva B-uppsats! Ska bli spännande :)

Nej, lite frukost på detta hade suttit fint :)

Ha en toppen bra fredag och helg!

0 kommentarer: