Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 maj 2011

postheadericon Snart en promenad :)

Gårdagens skrivande slutade med at vi fick sätta oss på vars ett håll och arbeta. Ingen av oss hade motivation och ork. Så dett blev inte mcyket gjort i skolan. Väl hemma fick jag allt gjort som jag skulle göra, likså den andre tjejen. Så det var ett bra val vi gjorde :)

Idag kunde vi fortsätta och det har flutit på bra. Kanske att vi hinner med allt som ska göras innan inlämningen. Det beror på när vi kan göra intervjuerna, som vi ännu inte har fått klartecken på... jaja, det löser sig, det finns kvällar och nätter med, hehe!

Nu ska vi strax traska hem till svärmor en runda. Ska dit och lämna en sak!

Är grymt avundsjuk på en kompis som idag har anlänt till Kreta, för att befinna sig där i en veckan. Mina föräldrar åker till Mallorca på lördag och stannar där i en vecka, så grymt avundsjuk är jag, men samtidigt unnar jag dem en skön semester. Fast det hade inte varit fel att komma bort från skolan en vecka nu. Men det hade aldrig funkat. Jag har våran semester att länga till, trotts att den ligger efter sommaren :)

Idag, fick jag hem mitt nya skal till mobilen som jag beställde någon dag förra veckan. Skal heter det inte, utan Skins då det är som klistermärken man sätter på mobilen, hoppas att de funkar bra. Jag har beställt de på MyTrendPhone.Se

Såhär ser skalet ut,ett typiskt mig skal!



Jag har även beställt detta, men det var slut och kommer nog inte förens om en två veckor...



0 kommentarer: