Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

07 april 2011

postheadericon Storm?

Natten har gått bra att sova. BARA vaknat ett par gånger (pga nervositeten).. Jag är fortfarande nervös i stunder, men i andra stunder tänker jag bara att det kommer gå bra, men en känsla säger mig att det inte kommer göra det. Åhh kan inte klockan slå 11 nu så jag kan börja lektionen, så jag får reda på hur upplägget ser ut...

Verkar som om det blåser en hel del ute idag? Skulle inte stormen ha kommit igår? Jag som ska gå till skolan, hoppas att jag kommer fram och inte blåser iväg, eller det hade kanske varit en bra idé , så slipper jag examinationen. Fast å andra sidan får jag göra den en annan gång i stället, så bättre att göra den idag då man är inställd på det... jaja, nog snackat om det!

Efter skolan hade jag tänkt att bara slappa. Måste iväg och handla lite och även diska. Ikväll ska vi på middag till mina föräldrar, pappa fyllde ju år igår..

Efter denna examinationen är jag ledig tills på tisdag då det nya momentet drar igång. Ska bli skönt med ett par dagars helt ledighet, då jag slipper tänka på skolan :)

Nej, nu ska jag äta lite frukost och sedan bege mig mot skolan!

Ha en bra dag!

Jag älskar dig så himla mycket! Du är mitt allt!

0 kommentarer: