Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 juni 2010

postheadericon Ledig

Idag är jag äntligen ledig. men sova länge kunde jag inte för det. Trotts att jag verkligen behöver det. är så trött, orkar inget. Men det är alldeles för varmt för att sova här hemma, så någon redig sömn får man inte. Men jag hoppas att jag kommer att överleva:)

Jahapp, inget vacker väder idag. vad är odsen för detta då? Att det inte är fint när jag för en gångs skull är ledig? Ussh blir så ledsen på detta. Det är alltid såhär.. Får se vad jag hittar på i stället. Åker nog in till stan och fixar present och lite så i stället. Skönt att ha det gjort till nästa helg! Funderar faktiskt på att gå in till stan och sedan gå hem. Behöver motion:)

Annars så är det TWILIGHT som gäller ikväll. Ska bli såå himla kul och mysigt att kolla på den. Hoppas att den är riktigt bra med, så man inte blir besviken...

Nej en dusch, eller frukost?? Tar nog duschen först så jag kan svalka av mig lite, behövs! I vardagsrummet har vi 27 grader nu, så det är säkert några grader varmare i sovrummet...

0 kommentarer: