Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 juni 2010

postheadericon Fredag!

Idag är det inte lika fint väder som det varit dem senaste två dagarna. Men det verkar som om det kommer bli sol i eftermiddag, jag verkligen hoppas på det.

Igår var jag, Zarah och Molly på Näsbybadet, solen tog som fan och brände mig lite på bröstet och axlarna. Men det var tur att jag hade smört in mig innan, annars hade det blivit ännu värre. Så idag är man brun och fin i ansiktet, precis som det ska vara på sommaren:)

På kvällen skulle jag ha följt med på cirkus, men jag orkade/ville inte det. Så jag och hjärtat tog oss en cykeltur som slutade hemma hos Jocke, där vi kollade på en match.

Idag har jag fått sova ut, sov väldigt länge så nu är man pigg och full med energi:) Väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet så vi kan åka in till stan och sedan köra vidare till Sölvesbrg där vi ska spendera kvällen/natten, ska bli trevligt:)

Men gud vad jag hatar att man ska ha sådan ångest över vad man ska ha på sig. Eftersom jag inte redigt litar på vädret, så ska man ha klänning eller byxor? Har packat ner lite av varje, så hoppas att det blir fint väder nu bara, kanske bli stranden i Sölvesborg med:)

Nej nu kommer han hem när som, så måste sluta och packa ner det sista som ska med (öl/cider och maten)

0 kommentarer: