Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 juni 2010

postheadericon Sölvesborg..

I fredags efter att Patrik slutat jobba så åkte vi in till stan för att köpa en kostym till mitt hjärta. Allt blev bra, slips och skjorta blev det också. Så nu är hans kläder färdiga, känns skönt:) Efter den turen körde vi direkt till Sölvesborg för att grilla och umgås lite grann (Blev även nattdopp för vissa, men inte för mig...). Natten slutade sent och det blev inte många timmars sömn. Igår stannade vi kvar några timmar för att sola, men det blåste så hemskt mycket så vi åkte hem  vid 2 tiden. Körde inom min kusin för att kolla på en sak. Sedan var det raka vägen hem.

Väl hemma skulle/ville jag gå bort på Näsby badet, men vädret ville inte det samma. Gjorde inte alls mycket hemma sedan. Var så himla trött..

Idag ska jag ta tag i dem sista sakerna och fixa i köket. Eftersom dem bytt rör under vasken i köket, så är det ganska så skitigt där, så ska ta tag och städa där. Sedan plocka upp saker från igår. Har fortfarande inte gjort det. Sen får vi se vad dagen bjuder på. Något fint väder ser det inte ut till att bli idag.. Typiskt att det ska bli fint väder i veckan, bara för jag börjar jobba...

0 kommentarer: