Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 juni 2010

postheadericon Examination..

I lördags var det äntligen dags för maskeradfesten, som vi hade fixat och tricksat med den. Bra blev allt:) Hade en trevlig kväll också. Tyvärr lite för många myggbett, men inget värdinnan och värden kunde ändra på.

Igår var det dags för kalas för älskade Lina och Roger. Hade en mysig stund, fick även gosa lite med lilla Viggo, så mysigt! Sen på kvällen var det bara att förbereda för dagens examination, vilket jag är JÄTTE nervös över. Men det kommer nog gå bra ändå.. Idag är det sista examinationen och sedan har jag SOMMARLOV.. Jag kan inte tänka mig att jag redan har gått ett helt år på högskolan, tiden bara rinner iväg. Det säger bara schwissh sen tar jag examen:)

Såhär snygga var vi på maskeraden:)

0 kommentarer: