Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 juni 2010

postheadericon Onsdag,,,

Idag har jag jobbat på min älskade förskola.. Allt gick väldigt bra och det kändes väldigt roligt för alla barnen blev så glada när jag kom:)

Eftersom jga får hoppa in och jobba i morgon med, så var jag tvungen att fixa en del saker nu efter jobbet. Så tyvärr blev det en del långa köer inne i stan, väldigt tråkigt! Men nu är jag hemma och i morgon börjar jag inte förens kl 12, ska bli så skönt med sovmorgon, riktigt längtar! Jobbigt när man sett fram emot dt i flera dagar, men hela tiden kommit något emellan!

I Morgon efter jobbet så blir det bio. A-team tror jag den hette. Hoppas att den är bra:)

0 kommentarer: