Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 juni 2010

postheadericon Sista lediga dagen,,,

Idag är det min sista lediga dag på min lilla mini "semester". Vill verkligen inte börja jobba i morgon då det verkar som om det ska bli fint väder resten av veckan. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att det blir fint väder även dem få dagarna som jag kommer att vara ledig.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska träffa Lina en runda, sedan i eftermiddag/kväll är det tvätt på schemat. Just nu är det sol ut, men det börja titta fram en del moln. Så blir nog ingen solning idag tyvärr. Jag som hade sett fram emot det.

Igår hände det inte speciellt myvket. Plockade undan här hemma,städade under vasken och sedan bakade jag både kladdkakemuffins och kärleksmums, gott blev det. Så nu är frysen full av kakor:)

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Det är alltid så att vädret är fint när man ska jobba :(

Anna sa...

JA, det är så orättvist"