Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 juni 2010

postheadericon Torsdag = Sooool!

Idag är jag super glad för det är sol och jag är LEDIG. Det är inte ofta det inträffar att jag får ha sol på mina lediga dagar. Så idag ska jag till stranden tillsammans med sötaste Lina. Efter stranden blir det en snabb runda till stan, för att proa ett par skor som jag beställt. Efter det hem och duscha för att sedan äta middag hemma hos mina föräldrar. Ikväll blir det grillat, Mummms!

Tyvärr kommer jag inte att kunna njuta lika bra av denna dagen som jag hade velat, för jag är fortfarande bomb förkyld, så snoret bara rinner. Men jag SKA till stranden ändå. Skiter i att jag är förkyld. För nu är det sommar och då ska man vara ute mycket:)

I morgon är det midsommarafton, gud vad tiden bara springer iväg! Ska firas lita grann, men eftersom jag ska jobba sedan hela helgen så blir det ingen lång kväll för mig. Vilket är ganska så skönt när man är förkyld!

Nej lite frukost på detta och sedan köra hem till Lina!

0 kommentarer: