Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 juni 2010

postheadericon Sol & Värme!

Idag började jag inte förens kl 9, vilket var hur skönt som helst! Kände mig pigg och utvilad, men så fort jag kom till jobbet så slog tröttheten in, och den har inte försvunnit på hela dagen, så nu är jag så trött.. efter jobbet har det varit fullt upp med handlande och städning. Jag har diskat och mitt hjärta damsugit & torkat golvet. Så nu är det rent och fräscht här hemma:)

Ussh idag är det ännu varmare här hemma, och det verkar som om värmen inte kommer att försvinna på i alla fall 10 dagar. Kollar man på aftonbladets väder så har dem för 10 dygn framöver, och där är det bara en stor SOL på alla dagarna! Så jag hoppas att solen stannar tills helgen den 10-11. För då ska vi på bröllop, och det är skönt om det kan vara varmt in på natten med. För vi ska sitta ute hela kvällen/natten!


Idag hämtade jag ÄNTLIGEN mina skor till jobbet. Så jag hoppas jag slipper att ha så ont i fötterna hädanefter. Kommer kanske få lite sko skav. Men det är sådant man får leva med, hehe!

Några bilder från midsommar! 

0 kommentarer: