Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 juni 2010

postheadericon God morgon!

Ja God Morgon! Idag var jkag nästan uppe med tuppen kändes det som. rörmokaren plingade på vid 8 tiden, för att byta rören ute i köket. Skönt att dem äntligen kom i allfall:)

Så idag blir det väl stranden igen får jag hoppas. Fast denna dagen skulle vi nog ta Ekenabben, som jag fattade det rätt. SKulle tydligen vara mysigare att vara där. För hoppas att Zarah har rätt om det:) Annars var det snack om Cirkus ikväll i Viby, kanske skulle vara något?!

0 kommentarer: