Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juni 2010

postheadericon God morgon!

God morgon kära söndag! idag blir inte dagen alls som jag hade planerat. Jag hade tänkt sola mest hela dagen, men vart har solen tagit vägen? Tycker det börjar bli lite tråkigt utan någon sol. Men jag hoppas att det blir sol nu i veckan för då är jag ledig och har tid att sola:) Hade varit Nice:)

Så vad ska jag hitta på idag då? Tänkte nog försöka på mig att diska i alla fall. Avskyr när det är en massa diska, får testa och se om det går att diska. Annars får jag nog ta en runda med damsugaren, eller damm trasan kanske skulle funka med:) Vid 3-4 tiden blir det middag hemma hos Lena. Senare ikväll blir det fotboll.

Det är väldigt skönt att slippa tänka på skolan nu. Men det är hela tiden något som saknas. är rädd att man glömt något. Kan vara skolan som sitter kvar, hehe.. Men vet om att det inte är något mer nu:)

Förresten fick reda på att det är en till i klassen som väntar barn nu, men hon skulle inte ha förens i slutet av december/januari. Så snacka om att det är babyboom just nu. Märker verkligen av det.. Jaja, som sagt min tur kommer väl förhoppningsvis om några år...

0 kommentarer: