Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 juni 2010

postheadericon Förkyld igen...

Ja nu var det våran tur att vara förkylda igen. Jag började känna av det redan i gårkväll, & inatt kunde jag knappt sova. Typiskt jag som börjat jobba idag. Det slår aldrig fel. Annars har det gått bra på jobbet. Det enda jobbiga är att jag fortfarande inte fått mina jobbe skor, som jag har beställt. Får så ont i fötterna av dessa tofflorna som jag har nu. Hoppas dem kommer i veckan. Just nu sitter jag i soffan o skriver med Patriks Ipod:)gillar den grymt mycket.

Nej lite mat på detta kanske inte skulle vara så fel.

0 kommentarer: