Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 juni 2010

postheadericon Igen lust..

Nej idag har jag verkligen ingen lust att jobba. Är fruktansvärt trött och vill bara sova igen. Men det är bara två dagar kvar, sen är jag ledig i två dagar. Gud vad jag bara ska vila mig då. Ska bli så himla skönt:) Börjar inte jobba fören kl 12 idag, så som tur va fick jag lite sovmorgon idag, men är lika trött för det...

Igår var det nog det bästa avsnittet av Greys Anatomy någonsin. Fy fasiken vad spännande, under hur det kommer att sluta nu? Kommer Mc Dreamy att överleva?! Jag var bara tvungen att kolla på nästa avsnitt med, så jag vet:) Sjukt spännande...

Efter jobbet idag blir det bio som jag skrev igår.. Så en lång dag framför mig.. Vill inte jobba ända till 5 idag, det är så tråkigt den sista timmen, för då är man själv och oftast har man inte så mycket att göra då, utan man måste stanna kvar ifall någon ringer... Drygt!!

Nej lite frukost på detta och lite diskning, sen är jag redo för jobbet:) 

1 kommentarer:

Sara sa...

Åhh jag var med tvungen att titta på det direkt efteråt! Jisses vad spännande det var...
Hoppas du får en lugn helg sen gumman, det förtjänar du verkligen:) pussåkram Zarah