Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juni 2010

postheadericon Såå chockad!!

Jag läste precis på Facebook (väldigt bra att den sidan finns ibland, man får reda på bra saker där) att min gamla klasskompis har fått en DOTTER!! Det var nog en av dem sista personerna i klassen som jag trodde skulle ha barn. Jag är så stum nu så jag vet knappt vad jag ska ta mig till. Men mest av allt är jag nog stum för jag är så FRUKTANSVÄRT avundsjuk! Jag vill också ha barn. MEN jag VET att det inte passar sig i vårat liv just nu, jag håller på med min utbildning, och samtidigt känner jag mig nog inte redo. Men jag VILL ändå!! Man blir ännu mer sigen när folk runt omkring en skaffar barn hit och dit (inget illa menat mot er, men ni förstår mig)!!!

nej ville bara avreagera mig lite grann... annars har jag jobbat i Åhus idag, i morgon blir det mitt älskade sommarlust och min älsklingar som jag hade på praktiken, jag riktigt längtar!!!

Jag vill bara påpeka att det är helt UNDERBART att ha sommarlov, jag känner mig som en fri människa!

0 kommentarer: