Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 juni 2010

postheadericon Förskolan,,,

Idag har jag jobbat på förskolan. Jag hade hand om öppningen, då nu är jag väldigt trött. Det gick bra att jobba idag och tiden gick väldigt fort. Det var roligt att det bara var vikarier, för man kunde göra lite som man själv ville, eller jaa. Man kunde skapa egna "rutiner" slippa bli granskad hela tiden.

I morgon ska jag ha sovmorgon. Eftersom det inte verkar bli så himla bra väder i morgon (regn) så tänkte storstäda hela lägenheten, för det behövs verkligen. Sen dem andra dagarna ons -torsdag vekar det som att solen kan titta fram, vilket vi verkligen ser fram emot:) Då blir det nog playan!!!

Snart är det fotboll. Har kollat på alla matcher utom den som sändes vid 14 idag. Så bäst att inte missa denna matchen...

0 kommentarer: