Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 juni 2010

postheadericon Fick min värsta chock...

igår fick jag min värsta chock. Loggade in på Fc (FirstClass) för att kolla om det kommit något mail från skolan. Fick då min värsta chock att jag hade ett mail från en lärare. Nervöst öppnade jag mailet och läste att jag skulle KOMPLETTERA pedagogisk dokumentation. Blev då helt förvirrad och började ringa runt till mina basgrupps kompisar, för att höra om dem fått samma mail. Men NEJ det hade dem inte. Jag mailade då till min lärare och frågade varför det var JAG som skulle komplettera. Fick då till svar att mitt namn inte stod med på papprena. Fick då ringa runt igen för att höra om vilka som hade arbetena. Fick tag i Anna som kollade på dem, och allas namn stod med. Bara det att vi inte hade skrivit efternamn, men det var två Anna som stod med. Mailade då tillbaka till läraren igen och skrev att vi är två Ann:or i gruppen och att bådas namn stod med. Fick då till svar att dem tolkat det som vi skrivit Anna två gånger av misstag och att vi ska vara tydligare till nästa gång. SÅ jag SLAPP göra kompletteringen, vilket är helt UNDERBART!!

Nu kollar vi på fotbollen, och det blev precis mål till Brasilien. Trodde att dem skulle ha typ 3-0 vid denna tiden, men Nord Korea har ett bra försvars spel idag (ojj vad hon är insatt tänker ni säkert) ja, det beror på att vi tippar pengar på varje match och att jag kollar på alla matcher med, så man blir väldigt insatt i matcherna då. Kanske blir så att jag kommer kolla på nästan alla matcherna. Patrik är väldigt intresserad detta året, så då kollar jag med:)

0 kommentarer: