Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juni 2010

postheadericon 1 juni!

Ja,idag är det SOMMAR!! Men enligt vädret är det höst, hur gick detta till??

Idag tycker jag det är bra att det är dåligt väder, för då får man ingen ångest för att man sitter inne och pluggar. Idag ska jag skriva mitt sista arbete för denna terminen, GUD vad skönt det ska bli:) Eftersom jag bestämde mig för att skriva färdigt arbetet igår, så blev det ingen träning, så får ta det idag i stället.. Ska även diska och plocka undan här hemma, Ser ut som en svinstia ju.. Ussh gillar inte alls det...

Var inne och kollade på vädret idag, på torsdag och sedan hela helgen visar dem en stor fet sol och 20-25 grader, så hoppas inte det ändras nu. För då ska jag SOLA så det står härliga till, jag ska bli brun nu! Hoppas det blir fint väder i nästa vecka med, för då är jag ledig och har allt id i världen att sola!

Efter att sovit en natt med mina fina lockar så såg dem fortfarande hyfsat fina ut:)

0 kommentarer: