Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 maj 2010

postheadericon Äntligen!

SÅ nu har jag skrivit färdigt mitt arbete! GUD vad skönt det känns. Som en lättnad i hela kroppen! Men tyvärr har jag ett annat lite mindre arbete som ska skrivas i morgon, tror inte det tar så himla lång tid, får hoppas det i alla fall! Sen är denhär terminen slut.. På måndag gör jag min sista redovisningen, sen säger jag hej då till skolan på ett par månader! Så underbart härligt:)

Annars blir det en fullspäckad vecka/helg... Onsdag tänkte jag gå på två föreläsningar, kan vara intressanta. På torsdag är det redovisning, sen in till stan för att träffa Sara, Viggo, Lina, Zarah och Molly (blev många namn där).. Efter det blir det allsång i tivoliparken, ska bli en mysig dag! PÅ fredag vet jag inte, är ledig från skolan, men blir nog att opponera på arbetet som jag kommer att få.. Sen är det helg och då är det fest och grejer som gäller, härlig vecka!

Hoppas bara att solen kommer att titta fram snart, är så trött på regnet nu. Jag vill ha SOOOL så jag kan bli brun & fin till min klänning och bröllopet!

0 kommentarer: