Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 maj 2010

postheadericon Måndag = Ny vecka

Jahapp, då var vi inne i vecka 18 nu. Tiden går så himla fort... Denna veckan är det inte fullt lika mycket som ska göras på fitiden, men desto mer på praktiken. Men allt löser sig!

I morgon ska jag (förhoppningsvis) träffa Zarah och Lina för en fika i stan. Ska bli trevligt!

Annars är det inte mycket planerat i veckan, är på praktiken sent både ons och torsdag, och i morgon ska jag vara med på öppningen, ska bli spännande det med!

Nu måste jag sätta mig med handlingsplanen, vfu målen och även skriva några planeringsmål.. Håller även på att tvätta... Så en tråkig dag idag, men skönt att ha det gjort så man akn koppla a resten av veckan!

0 kommentarer: