Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 maj 2010

postheadericon Nu gäller det..

Ja idag är det tänkt att jag ska skriva det mesta på mitt arbete. Om jag då hinner. Men igår funderade jag ut en hel del vad jag skulle skriva, så jag hoppas att det kommer gå bra idag. Det svåra är och hitta litteraturen, men det ordnar nog sig. Har ändå några dagar till på mig att skriva, så jag hoppas det blir bra!

Igår var jag iväg på ultraljud med Zarah, helt fantastiskt att få vara med om det! Efter det gick vi en lååång runda på stan, hann med en hel del vilket jag blev glad för. Hittade även en klänning till bröllopet, känns skönt det med! Köpte en hel del present, men blev bara ett plagg till mig (förutom klänningen), men känner mig nöjd ändå!

Efter rundan på stan så begav jag mig til förskolan där det var dags för vårkonserten. Åhh så mysigt att få vara med om detta. Barnen var s¨himla duktiga, och efteråt blev det fika tillsammans med föräldrarna. Men tyvärr var det inte många föräldrar som stannade kvar. Men trevligt att prata med dem som stannade...

Igår kväll så gjorde jag inte mycket, kollade igenom lite litteratur till idag. Sen var det dags för sängen..

Såhär ser klänningen ut. Så jag måste se till att sola MYCKET innan jag har den klänningen på mig! Tycker ni den är fin?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte jätte vacker gumman!
Puss o kram en nervös Lina som inte kommer till ro denna kväll....